stewes Creative Commons License 2003.02.09 0 0 6
a blabla amit írsz nem pont erre az esetre vonatkozik. Nem tudom a pontos szabályt, de egy példát mondok: Ha veszel X árút 800 Ft-ért és az ezresből csak százat kapsz vissza, azért nem szólhatsz utólag, de ha otthon veszed észre, hogy hoppá, de ez most akciós és csak 600-at kellett volna fizetni érte, akkor azz utólag is szóvá teheted.
Az itt leírt esetre nem tudom milyen szabály van, de ha bizonyítható a tévedés, akkor jó esély van a pénz visszatérítésre. Olyan már volt az én esetemben is, hogy azonnali rovancsot csináltak a pénztárban vagy Metróban utólag reklamáltam és utánna néztek a dolognak.(Megnézzük a szalagon, mondták)
Esetleg az is előfordúlhat, hogy olcsóbb, egyszerűbb igazat adni a vevőnek és simán visszaadják a pénzt. (Pl. ha nem túl gyakori az ilyen eset és egy rutinos főnök hipp-hopp kiszorozza, hogy jobban jár ha simán fizet, mintha vitatkozik vagy soron kívüli leltárt csinál.)
Előzmény: AgentOrange (0)