MALWIN
2003.01.25
|
|
0 0
418
|
"miért kellett a lengyel import Jelcz fülkéket szerelni, sőt, tovább cifrázva a dolgot, a kb. '91-'92 közt gyártott néhány darab 74x -75x- be Cummins motort szerelni... "
Nos, a kilencvenes években már nyilvánvaló volt, hogy a Rába által gyártott MAN licenc motor a fejleszthetőség végére ért.Ezen nem segített már a JÁFI-ban kikísérletezett D11 széria sem.
Ezért, szerintem logikusan, a Csepel motorbeszállító után nézett.Arról nem is beszélve, hogy a kísérleti üzemükben már régóta kísérleteztek a Cummins erőforrás buszba építésével, fekvő elrendezés kialakításával.
Az általad említett autók kisszériásak voltak, valószínűleg a Csepelnél egyszerűen kéznél voltak a kísérlethez megrendelt motorok.
Úgyhogy ezzel az erővel lehetet volna STEYR vagy STAR motor is, mindkettővel kísérleteztek.
|
Előzmény: Tector (416)
|
|