twk004 Creative Commons License 2003.01.25 0 0 23
Üdv, Blindmouse!

Nah, akkor mesélek: 1-2 évvel ezelőtt Gazdagréten autózgattam, és feltűnt az egyik autótelepen 5-6 teljesen egyforma Bogár. Nafene, mondom, szépen fel vannak újítva az öreg vasak! Megálltam, odabattyogtam a legközelebbihez, és benéztem. Majd' hanyatt estem, ugyanis a kilométerórán 38 (!!!) kilométer volt az addig megtett távolság. Bementem a házikóba, és ott megtudtam: ezek mexikói Bogarak, onnan hozták be, 1600-as injektoros buszmotor (Transporter T3 motor) van bennük, 5 gangos váltó, elöl tárcsafék (mondjuk, ettől nem ájultam el, a panorámaszélvédős, McPhersonos VW 1303-nak is volt, már 1976-ban), szabályozott katalizátor, stb., stb. Azt is mondta a tulaj, hogy a lényeg a Mexikó, mert Brazíliában már 1976 előtt is készült Bogár, de az eredeti hannoveri gépsort Mexikóba vitték, mikor leállították Európában a Bogár gyártását. Ezeket a színre fújt, irányjelzős lökhárítóról, és az egycsövű kipufogóról lehet felismerni, tehát, ha valaki mondjuk egy 1998-as Bogarat akar eladni, lehet, hogy nem füllent...

Üdv:twk004

Előzmény: Blindmouse (9)