arnoldf Creative Commons License 2003.01.17 0 0 1227
VAti70:

Trafoteszt:
Egy emberrel is megoldhato.
Akku negativ ponthoz feler a gyertyakabel vege, es mikor gyujtast adsz, akkor nyom automatice egy szikrat a komputer.Igy hallhato, lathato a vezeto ules mellol is aka'r.

Nyaron az M5-on(kellemes erzes volt a palyan 170-nel egy tok kussban levo autoval autozni kormanyszervo,fekszervo nelkul...) igy sikerult rajonnom, hogy megadta magat az elosztofedel, csak azert vagyok ilyen okostojas...
Meg jo, hogy a regi elosztofedelet nem dobtam ki, es nalam volt.

A valasz a kerdesedre, letezik ilyen eloszto, es a kabelnek le kell jonnie rola. (nyulj a gumi ala, valszeg ratapadt csak)
Ja, elosztofedelet rotorral egyutt vegyel feltetlen, es nezd meg, hogy a fedelben benne van-e a kis "szenkefeizé" kozépen, ami a rotorhoz viszi a villanyt.Rugo fogja, konnyen el tud koba'szolo'dni, azert mondom.

AC:
Valoban egy ideig bug csak.
Ez azert van, ha arokba borulsz, es lefullad a motor (nem erzi az elektronika x mp-ig, hogy jar), akkor lekapcsolja az AC-t.
Az esetleges szakadt benzincso ne gyujtsa be az autot.

Megaztan gondolom az AC-nak sem jo, ha 8 bar-ral nyom ott magaban csak ugy passziobol.
(6-8 bar-t tudnak kb.)
Nameg 1.5-3A-t siman fogyaszt, es azert siman gyujtas alatt levo, nem jaro motornal ez sok.
Stb.

Arnold

Előzmény: VAti70 (1211)