Törölt nick Creative Commons License 2003.01.09 0 0 219
Pragara szerintem sokkal nagyobb az igeny. Bar eppen tegnap hallottam, hogy a lenepszerubb varosnezo desztinacio most eppen Budapest (legalabbis itt Hollandiaban).
Raadasul biztos vagyok abban, hogy a Malev illetve a ferihegyi hatosagok nem ugralnak oromukben, hogy ugyan jojjon mar a Go. Vagy lehet, hogy a piackutatas eredmenye az lett, hogy ide mar nem erdemes jaratot nyitni. Lehet, hogy a magyarok, ha utaznak inkabb delre mennenek, lehet, hogy az ilyen kulturalisabb varosnezo turakra (London, Manchester, Dublin) nincs meg igeny arrafele? Egy ideig jart a BMI is Ferihegyre, mindenki anyazott, hogy hany szazezer utast elvett a BAW-tol es a MAH-tol, de talan, ha egy evig ment a jarat. Vajon miert szuntettek be?
A Malev topicon is szo van rola, hogy miert is van az, hogy a CSA vagy a LOT nagy iramban nyomul, rengeteg jarat rengeteg celallomas. Lengyelorszagban meg megertem, hiszen nagyobb az orszag, de a cseheknel vajon miert viragzik a legiforgalom ennyire. Ennyivel magasabb lenne az eletszinvonal, vagy inkabb szivesebben koltik a penzuket a csehek utazasra?
En meg mindig azt javasolom, hogy bereljunk egy emb120-ast es jarjunk naponta tobbszor is Grazba, akar tobb magyar nagyvarosbol is. Osszehangolva a Ryanairrel, talan meg valamifele egyezmenyt is lehetne kotni veluk, 10-15 fix utasra. RyanAir express.
Előzmény: marioo (216)