rtlosz Creative Commons License 2003.01.08 0 0 63
Én a UPC Direct hivatalos fantasztikus igazolvánnyal ellátott szerelője vagyok. Mikor ez az egész bejött, elkezdtük csinálni. Nem is volt semmi probléma, csak az, hogyha beüzemeltük a beltérit volt is rajta kép meg minden csakhogy ettől kezdve az RTL klubon sűrű átlós csíkok jelentek meg. Hát gondoltuk, hogy biztosan mi vagyunk bénák vagy esetleg szar a beltéri. A 40. beltéri után kezdett gyanús lenni a dolog. A hibán lehet segíteni egy kb. 1000HUF értékű kábellel, de csak javítani lehet rajta, majd beugrott az isteni szikra, a főnök a fejtágításon nagyon büszke volt rá, hogy ő bizony a samsungnál volt szervízmérnök és bármi baj van, nyugodtan telefonáljunk és segítenek. Én naív, telefon, probláma elmond. Válasz? Segg hülyék vagyunk, mert ilyen hiba nem lehet, valamit elkúrtunk, úgyhogy kapjuk össze magunkat. Mára már feladtam, hogy megoldódik a problém.

A korrektségükről meg annyit, hogy egy szerelőre kb. 30km-es körzet jut, azt kell ellátnia. Igen nyúlt az arcom, mikor a konkurencia benyomult... Nem semmi egy cég az biztos.