Trebitsch Creative Commons License 2003.01.07 0 0 1130
Aha. Hát: a falsot tudod ellenőrizni könnyen, egyrészt látod, ha valahol repedt egy vákuumcső, vagy rojtos a tömítés a szívócsonk alatt stb.
Másrészt ha megmozgatod kézzel a porlasztót (próbálod billegtetni ideoda), és attól változik az alapjárat érzékelhetően, akkor talptömítés. Meg kell nézni a porlasztó fedelét is, nincs-e elvetemedve, mert ott is tud falsot szívni! Ezen kívül kukkolj be leszerelt léxűrőháznál a torokba, nem csöpög-e a benzin a gyorsítófúvókából.
Eddig keverékképzés.:)
Ha minden rendben, akkor az elosztóhoz menő vákuumcső motor felőli végét ha leszeded, és beleszippantasz egy jót, akkor tudod ellenőrizni a vákuumdobot az elosztó oldalán, nem szakadt-e a membrán. Ha leveszed az elosztófedelet, látod, hogy ilyenkor mit mozdít; érdemes megnézni, mert be tudnak rohadni a dolgok.
Az elosztó tengelye meg sokkal kisebb kopást is rosszul visel, mint hogy szétverje a fedelet a rotor... A mexakító hézaga 0,4-0,5 mm körül van; ha ezzel összemérhető (1-2 tized) a tengely kotyogása, akkor a megszakítóhézaggal együtt mászkál a zárásszög is, meg a gyújtási időpont is.
Leginkább zárásszögmérővel, vagy stroboszkóppal látszik lyól.
Persze a gyertyakábeleket neked se árt megnézni sötétben. :)
Előzmény: Veisace (1129)