Trebitsch Creative Commons License 2003.01.03 0 0 1079
Minden 3-4 évnél öregebb olasz és francia autó tele van megtalálhatatlan kontakthiba-hegyekkel... Némelyikben kis kupac, némelyikben nagy.
Olyan ezeket a hibákat keresgélni, mint az Augiász istállóját takarítani: mire elkészülsz, kezdheted elölről. Egyetlenegy megbízható, normális csatlakozó nincs bennük, kispórolták az aranyozást. (Állítólag 2000-től változtattak a dolgon mediterránék... Meglátjuk.)
Mechanikailag meg egy rémálom a stekkerek jó része, hozzányúlsz és letörik a kis műanyag pöcök, ami eddig úgy-ahogy egyben tartotta... A rugók nem rugóznak, a vízzáró gumibigyók nem vízzárnak...
Nem fikázni akarom az autódat, sajnos ez a szomorú valóság. Megszállott olasz/francia autóhívő villanymaestro kéne hozzá, de ilyet nem ismerek. Ha létezik: egészen biztosan mazochista.

Szal: szerintem magad uram... Legbiztosabb szerszám egy olyan multiméter, amelyik ohm-mérésnél tud sípolni, mikor rövidzárat keresel, meg 2 gombostű. Ezekkel átszúrod a drótokat minden egyes csatlakozó minden egyes dótjánál stekker előtt/után, és nézed, van-e kontakt...
Sok-sok sör/bor, illetve egyéb nyugtató, valamint hihetetlen türelem kell hozzá.

Előzmény: VAti70 (1077)