twk004 Creative Commons License 2002.12.31 0 0 1451
Üdv, kétütem, és B.Ú.É.K., még az óévben!

A hátsó lengőkarból ki tud bújni a rugó, és akkor arra a sarkára lesántul a Warti. Meg lehet csinálni házilag, de két emberes a féklégtelenítés miatt. Legjobb aknából, de mindenképpen felbakolt autónál csináld! Először szereld ki a stabilizátort 13-as és 17-es kulccsal, aztán vedd le a fékerőszabályzót az alvázról 13-as kulccsal, mert a hosszú tengelynek útban van, ami a lengőkart tartja az alvázban. Csak akkor vedd le a fékcsöveket róla, ha végképp nem tudod kihúzni a csavart a lengőkarból, amúgy pedig ki tudod ügyeskedni a helyéről. Kösd le a fém fékcsövet a fékmunkahengerről. A lengőkar koronás anyájához 19-es kulcs kell, ellentartani pedig 17-es villás, mert a túlfele nem hatlapfejű. Előtte szereld ki a lengéscsillapító alsó csavarját, és vedd ki a sasszeget a koronás anyából. Végül a kézifékkötelet kösd ki, ha nem szeded szét a hátsó féket előtte. Ha mindez megvan, üsd ki befele, a tank felé a tengelyt, és ki kell esnie a lengőkarnak az autóból. Visszafelé értelemszerűen fordított a sorrend, és egy féklégtelenítés szükséges, de csak ahol megbontod, nem kell körbemenni az egész gépen.

Az első dob nem szok' elkokszosodni, inkább a középső, mert az sokkal hidegebb, mint az első, és lerakódik benne a szmötyi. Rezo-dobot Wartihoz nem csinált Ninausz Gyuri, ha jól tudom, a gyári rallye-dob pedig igen hangos, bár jól megy vele a gép, de kétgyermekes apaként tippem szerint nem erre vágysz... Ha mégis, fotókkal rendelkezem, de a motor felett elvezetett 92 lóerős Gruppe A-s kipufogóról, méretek nélkül.

A gyújtásgondról csak tipp: lehet, hogy átmenetileg letestelt a megszakító, vagy egyéb tüneti probléma volt. Mindenképpen szedd le az elejét (a lökhárítóközéppel együtt), szedd ki a gyertyákat, és nézd végig a megszakítóhézagokat és előgyújtás-időpontokat. Ha minden stimmel, jónak kell lennie. Esetleg érdemes trafót cserélni, én egyszer 2 hétig szívtam, mert hol jó volt, hol nem, és egy trafócsere oldotta meg a gondomat. Elektronikus gyújtás nem biztos, hogy megoldás, mert a trafót nem tudod kiiktatni. Mindamellett jó,ha van, de nekem, mikor volt, nem okozott különösebb változást az autómon...

Üdv:twk004

Előzmény: ketutem (1450)