twk004 Creative Commons License 2002.12.20 0 0 1418
AWE, 312!

Szerintem ez a cső-dolog azzal van összefüggésben, hogy a nehezebb főtengely kompenzálta a ventillátor-lapát által a motortól levett teljesítményt a hátulhűtősöknél. Az orrhűtősökön viszont már nem volt állandó hajtású a ventillátor, így elegendő volt bele a Barkas- főtengely is, viszont a viszonylag nyomatékszegényebb (mert könnyebb) főtengelyt a levegő szívásának könnyítésével küszöbölték ki. Nem tudom, hogy a dupla cső nem okoz -e Neked a körsonkás főtengelyű motoron gondot, erre írtam Victoare-nak, hogy ha megbontja a szívás-oldali egyensúlyt, akkor megetetni is szükséges a gépet, mert kiszáradhat a motor, és főtengely-exitus lehet a vége.

Üdv:twk004

Előzmény: wartburg312 (1409)