Vgyuri Creative Commons License 2002.12.19 0 0 170
Ezt a Római hétvégi vakációt én sem gondoltam komolyan, legfeljebb abban az esetben, ha egyéb ok miatt megyek Rómába. (Amúgy én szeretek vonatozni, és ha már felültem a vonatra, Róma csak 8-10 órával több, mint Graz Ha a 40 ezer forint megtakaritást elosztom 10 órával, nem rossz órabér:-) Viszont római alaputazás nem kizárt, és legfeljebb onnan fogok toronyiránt helyett a világott megkerülve hazarepülni.

Kár, hogy ezt a fapados témát nem korábban kezdtük vesézni, mert nyáron Luxemburgban voltam hőlégballonversenyen, amire 250€ volt az utiköltségtérités. Én az Ausztriai szabadjegyemet és a németországi félárút számítva is 40K-t költöttem vonatjegyre, 12K-t németországi szállásra.) Az ideális az lett volna, hogy Ausztriára és a Beneluxokra szabadjegyem van, Grazból repülővel elmegyek Brüsszel-Délbe, onnan vonattal Luxemburgba.) Csak azzal vigasztalom magam, hogy így jól megnéztem a Rajna völgyét. A fapadosok nem járnak Koblentzbe vagy Frankfurtba vagy Kölnbe? Mert onnan be lehet járni az egész Rajna völgyét. Nagyon jó hely. Képeket láthattok a kep.tar.hu/vargagy oldalon a Rajna kincse rovatban.

Más:
Tegnap este valamelyik hiradóban volt Bátori Laci barátunk, és elmondta, hogy majd az EU csatlakozás után megnyílik a fapadosok útja Magyarországra, ami explicite azt jelenti, hogy most gátolva van. (Nyilván a kétoldali légügyi egyezmények által, ami a nemzeti légitársoságokat pártolja, amig egyáltalán mind csődbe nem megy)
Az EU-ba lépés után a fapados már sima belföldi járatnak minősül. És már magyar cégek is készülnek fapados szolgáltatásra. Örömmel értesültem, hogy a kommentátor szerint is a regionális repterek, (Debrecent és Sármelléket említette példaként) az esélyesek.

Előzmény: Heading370 (169)