Trebitsch Creative Commons License 2002.12.17 0 0 993
A te autódat sajnos nem ismerem - _általában_ ott van a lambda-szonda, ahol mondod: a leömlő és a katalizátor közt valahol. Szeretik közel tenni a leömlőhöz, akár bele, hogy minél hamarabb felmelegedjen (csak 300-350 fok fölött müxik, hidegen ne is mérd, értelmetlen!), de azé ahol helye van neki ugye.
Testelés: egy lapos, szigeteletlen "fémharisnya",
ami a testet viszi a kipufogócsőre, mindenképp azon a szakaszon, ahol a szonda van.
Mérés: fémtisztára pucolod a katalizátor mellett nem messze (reszelő, flex), és ott is feszültséget mérsz, a cső és az akku minusz közt.
Vagy pedig kukk, hol a madzag - vagy leszakadt az egyik vége, vagy csak elkorrodált, és nincs kontaktus. Ha szakadt, az az egyszerűbb eset, akkor nem kell mérni. :)
Előzmény: lukit (991)