Tomthumb Creative Commons License 2002.12.06 0 0 4655
Hali!

Nekem volt egy 80-as 300-asom, amire érdemes figyelni:

1, mire használták? Ha csempészautó volt, akkor szét van hajtva és gányul van összerakva: én fél év után találtam három doboz cigarettát a rohadó első doblemez mögött, a tankot fedő lemezt egy csavar tartotta, nem tudtam mi zörög, ilyesmi.
2, Fék: ugyanez a gyenge fékhatás volt nálam is, aztán egyszercsak letört a jobb első tárcsám: nézd meg mennyire kopott, valszeg cserés, nem (nagyon) drága, de qrva veszélyes! Persze lehet hidraulikagond is, nálam az nem jelentkezett.
3, Az enyémen elszakadt a vezérműlánc, eladtam, az új tulaj nagy örömmel jelezte később, hogy a kasztni hátul gyakorlatilag keresztben ketté van "törve" a rohadástól: lássa szagember, mert egy friss festés borzasztó dolgokat tud eltakarni!
4, Mint később kiderült, nekem egy hengerem valszeg soha nem ment, tán gyűrűtörés is volt, a kompressziómérés tényleg létkérdés.
5, Tél előtti dízeleladás mindig gyanús!!! Ha jó is a kompresszió és csak porlasztócsúcsokat-izzítógyertyákat kell cserélned, öt hengerre az is min. 30-35000 HUF, de akkor olcsón vettél mindent.
6, Meg persze minden más is lehet szar: csak azért ne vedd meg, mert nagy, meg jól néz ki, én irdatlan nagyot szívtam ezzel! Ha 300, vagy az alatt van, akkor gyakorlatilag rosszabbul fogsz kijönni a rendberakás végére, mint ha vennél 700-ért egy pöpecet - szvsz.

Előzmény: PeBo (4652)