Trebitsch Creative Commons License 2002.12.05 0 0 930
Hát hogy vágom, az túlzás. Csak mikor nem tudok valamit, akkor bölcsen hallgatok... :)
Amúgy meg szinte hihetetlenül lassan bírok dolgozni; igaz, hogy precízen is ugyanakkor. De autószerelőnek éhenhalnék, az hétszentség.

Féltengely-gumiharang: szerintem a gyári se egy egetverő összeg, én azt szoktam venni. Amúgy pedig a féltengelybuherálás az egyetlen dolog az autó körül, amit mélységes undorral csinálok, mert valami hihetetlenül utálom azt a fekete molibdénzsír trutyit, amiben kotorászni kell egy gumiharang-csere alkalmával... És a gyári tuti, hogy tovább bírja, tehát ritkábban kell majd trutyiban tapicskolnom. :)

Fékbetét: szintén gyári. Az az egyetlen, amelyik biztosan nem csikorog, nem teríti be fél méter vastagon fekete fékporral a felnit, és nem kopik el párezer km alatt. A többi lutri; még a német autókhoz az ATE csak-csak... De azt se szoktam.
(Amúgy a japán autókban első tárcsafékbetétet is csak kb. 100 ezrenként kell cserélni átlagos használat mellett. Persze az átlag jó nagy szórásból jön ki: van akinek 200-nál is megvan még az egyharmada a gyárban beszerelt betétnek, és van aki 10 ezrenként elsportolja.
Ez mondjuk erősen függ attól is, ki merre járkál. Győr-München egy héten kétszer odavissza, átlag 10 fékezéssel, az példul kíméli a fékbetétet rendesen. :)

Gyári és gyári beszállító viszont egyenértékű minden esetben. Csak az utóbbi sokkal olcsóbb.

Előzmény: Otool (929)