Bátori László Creative Commons License 2002.11.22 0 0 115
Lajos,

Nem biztos, hogy ki kell nyomtatnom a topicot, reméljük az új diri is olvassa. Ha meg nem vessen magára. A csibészséget sok más mellett a minisztérium Ellenőrzési Főosztálya vizsálta, pedig nem miattuk tettél panaszt.
Én megértem a megnyilvánulásokat csak bizonyos szint alatt nem foglalkozom velük. (Főleg olyan ökörségekkel, hogy ha az 50 személyes CRJ-hez ezer óra kell akkor a 3X50 személyes Boeinghez mennyi). Azt én nem tudom, hogy a HAOPA-nak ma mennyi tagja van, mert senki nem hajlandó elárulni. A nemzetközi AOPA-tól kapott legutóbbi hivatalos információ szerint 83 (nyolcvanhárom). Énszerintem ez nem egy bődületes erő, hanem egy szerényebb repülőklub.
Furcsa dolog ez a PLH pilóta (vagy szakmai) kontroll. Ez esetben ki kontrollálja a PLH-t kontrollálókat? Szerintem a megoldás inkább ott keresendő, hogy legyenek korrekt és az egész szakmát átfogó jogszabályok, amik a hatóságra ugyanúgy érvényesek mint bárki másra. Azért ha belegondoltok mondjuk 5 évvel ezelőtt jogszabályok hiányában sokkal tágabb tere volt a hatóságnak ú.n. "egyéni elbírálásra", amiről badó is tudna mesélni. Mielőtt bárki nekem esik, hogy rosszak a szabályok ezt készséggel elfogadom (bár azért nem annyira rosszak), de a megoldás valami ilyesmi szerintem.
Az ügyfélszolgálat bezárását az új igazgató majd mérlegeli és reméljük nyitott lesz az 5-letekre is.

szigeti uram,

Nem kétséges, hogy az internet névtelenségének vannak előnyei, de erről az egészről az a vicc jut eszembe amikor a pápa amerikába látogat.
Szóval megérkezik a reptérre, ahol egy újságíró megkérdezi tőle, hogy mi a véleménye az amerikai nyilvánosházakról. "Miért? Vannak amerikában nyilvánosházak?"-kérdezi zavartan a pápa. A másnapi újság címlapján öles betűkkel ez olvasható:"A pápa első mondata a repülőtéren: Vannak amerikában nyilvánosházak?"