YgröyG Ötep Creative Commons License 2002.11.21 0 0 105
T. Bado mint topic alapító. Nem kellene annyira pánikba esni, amiért Meteske feltette a levelét a petőgyerek capcsán. Már hogy húzzon azonnal Meteske a megfelelő top.ra. A magyar rep. helyzetéhez ugyanis ez hozzája tartozik. A másik ocsmány topicon sokat szidott Malév-MRSZ-AOPA fórumon Fehérvári Géza Malév vez. ig.h. és a gyengébbek kedvéért ex-főpilóta előadta, hogy a Canadair CRJ JET-re 1000 (egyezer) órával vettek fel jelölteket. Na már most egy vacak kis Boeing (Bóing, nem bőing)B-737-400 legkevesebb 150 utast bír magába foglalni. A CRJ meg about 50-et. Valaki tehát úgy ítélte meg, hogy 3 X annyi utashoz 3x kevesebb rep. idő is elég? A PLH kifizetéseivel kapcsolatban pedig csak annak van félnivalója, aki nem tudta eltüntetni a nyomokat. (Nem tudta). Petőkém valamiért azonnal (tüstént) állást intézett A.Z.nek a Bp. Airportnál. Hálás typus.
Bátori L.úrnak addig ne ny. habosra. a s. amíg nem derül ki, mi lesz az ő Ruppert főjótevőjével.
Talán 2002 novemberében már nem a Farner Air káderez (vagy talán mégis? na a végeredményből kitalálhatjátok). Addig B.L. repkedjen beosztott 2.pilot.ként fizetés és napidíj nélkül (?) olyan nemzetközi kereskedelmi cégeknél, amelyeket amúgy MB PLH-ként felügyel, ellenőriz, eng.stb. Szóval nem hobby, meg vitorla, hanem bevételszerző. És még csak nem is főpilóta, ami talán más spektus lenne. Döbbenetes.