Trebitsch Creative Commons License 2002.11.14 0 0 815
"ha ez nem használ akkor a keverék-csavart üzemhőmérsékletű motor mellett kell addig befelé tekerni(befelé dúsítja, kifelé szegényíti a keveréket) mig a kívánt értékre nem áll az alapjárat. "

Fordítva. A keveréxabályzó csavar egy kúpos tű a benzin útjában, és a benzinmennyiséget szabályozod vele ennél a porlasztónál. (Meg a legtöbbnél.) Azaz ha kifele tekered, akkor dúsul.
Beállítása: szép lassan tekergeti a dolgozó párszor ki-be, és lesi, hol csökken az alapjárat. Legyen ez mondjuk a csavaron nézve csökkenéstől csökkenésig másfél fordulat. A csavar állásait megjegyezve a két érték közepére kell állítani - itt a legmagasabb a fordulatszám. Vagy egy picit, negyedfordulatot kifelé, itt megy legjobban az autó.

De (Awolfman kartács, figyu!!!!) ez a végső eset, és jobb, ha olyan tekergeti, aki tudja mit csinál. Azért végső, mer magától a büdös életben nem tekeredik el az a csavar.

Amit érdemes megnézni/megpróbálni, az a régi VW betegség, a porlasztó gumitalpának elöregedése.
Check: meleg motornál léxűrőház leszerel, motor beindít, alapjáraton ketyegtet, és a porlasztót mocorgat jóerősen ideoda. Az a gumi szokott elöregedni/kirepedezni, ami a porlasztó talpa alatt van. Ha tényleg, akkor a mozgatás hatására változik az alapjárat, mert félrebillentve falsot szív.

Előzmény: alpinaB6 (812)