orcinus-orca Creative Commons License 2002.11.12 0 0 103
Vagy itt (vagy valahol máshol) azt olvastam, hogy a Hyperion sem volt anyagilag nyereséges.

Hosszú OFF következik:
Ehhez csak annyit: A vásárló egy minimum érték (szubjektív! l. preferenciák) - maximum ár (relatív! l. jövedelem) térben az ár/érték arány alapján vásárol meg valamit. Szerinem a kettévágott, keményborítós (rajta azzal az undorító csúszkálós borítóval) kiadás sokaknak drága volt. Ez valószínűleg éppúgy pozícionálási hiba, mint amiket a Szukits általában elkövet. A magyar piac inkább árérzékeny (a kereslet árrugalmas), ez azt jelenti, hogy árcsökkenésre a kereslet jobban nő. A költségviszonyokat is ismerni kellene persze a profitabilitás megbecsüléséhez, de az árbevétel-függvény azért felvázolható. Lefordítva: olcsóbb könyvet többen megvesznek.