AWolfman Creative Commons License 2002.11.12 0 0 799
Sziasztok!

A fordosoknak már feltettem a keresztkérdést, de Tőletek is meg szeretném kérdezni, hátha nem mindenki olvassa, aki ért hozzá. Szóval:

A segítségeteket szeretném kérni. Van az egyik kollégámnak egy 1984-es Ford Escort GL-je. A kocsi 1.1-es, benzines, karburátoros. Régi autó és azt mondja, szét van kopva a karburátora (már ha van ilyen), kellene bele egy új. Csakhogy az a probléma, hogy ez a karbi annyira elavult konstrukció, hogy ilyet nem éri meg mégegyet beletenni (állítólag a fúvókák pl. nem cserélhetők, hanem a karburátor anyagából vannak kiképezve, meg ilyenek). Egyébként az autó elmondása szerint reggel úgy negyed óra melegítés után hajlandó csak elindulni, és ha ezalatt az idő alatt netán leállna, akkor a műveletet kb. 10 perc elteltével tudja folytatni, szal nem egy leányálom...

Egyébként most újíttatták fel az autót, de az olyan dolgokról, mint "üzembiztos", úgy látszik, még nem hallottak a munkát elvégzők... :o(

Tudtok esetlen abban segíteni, hogy erre a motorra rászerelhető-e egy újabb típus? Tudomása szerint egyébként a gyártó elsősorban Fiestákba szerelte ezt a motort? Egyáltalán érdemes bontottan venni ilyet, vagy jobb újonnan? Mennyibe fájna neki ez az alkatrészcsere?

Előre is köszi a segítséget! :o)