Vinnen Creative Commons License 2002.11.07 0 0 45
Üdv Mindenkinek!

Ha úgy vesszük,akkor már nekünk is megvan az olcsó légitársaságunk. Igaz csak 1,5 hónapra de a Malév 29 990 árai nagyon kedvezőek. Érdekes, hogy mig a Ryanairnél akkor kapunk olcsóbb árat ha előre foglalunk hónapokkal a Malévnál meg akkor ha 3 nappal indulás előtt foglalunk olyan last-minute stilusban. Persze teljesen érthető és egyértelmű a két rendzer közötti különbség oka de azért érdekes!

phoenixnek igaza van, a politika nagyon is beleszól a regionális reptérfejlesztésbe. Példa erre Börgönd, ahol teljesen magánpénzből egy angol befektető vállalta a reptér fejlesztését egyetlen feltétele volt, hogy a reptér tulajdonjoga kerüljön a székesfehérvári és az abdai önkormányzat tulajdonába. Az országban több helyen téritésmentesen megkapták az önkormányzatok a volt katonai létesitményeket de mivel Fehérvár ellenzéki vezetésű város volt csak nem akarodzott az ÁPV-nek aláirni a szerződést. Végül azt hiszem a kormányváltás után került sor a szerződés megkötésére. Hasonló okok miatt hiúsúlt meg egy hatalmas logisztikai központ épitése a nagykanizsai volt laktanya helyén.
Csak attól tartok, hogy ez visszafele is igaz lesz és most Debrecenben fog nehézkesebben menni a reptérfejlesztés.
Egyébként a következő néhány évben tudomásom szerint Péren,Pécsett,Taszáron és Szegeden várható nagyobb léptékű reptérfejlesztés.
A tököli reptér azt hiszem honvédségi tulajdonban van és nem tudom, hogy milyen tervek vannak vele.

Repült már valaki az ausztrál Virgin Blue-val? Állitólag nagyon sok borsot törnek a Qantas orra alá. Most olvastam, hogy megkapták a sydney reptéren a volt Ansett terminált.

Vinnen