Törölt nick Creative Commons License 2002.11.05 0 0 21
Nem arra gondoltam, hogy mi itt dobjuk ossze a zsebpenzunket es hajra. Csak peldanak emlitem, hogy vannak ugye olyan emberkek, vallalkozok, miniszterelnokok akik megengedhetik maguknak a kockazatot, hogy befektessenek egy bizonyos osszeget valami ilyesmibe. En nagy fantaziat latok benne es, ha a RyanAir vagy EasyJet jogilag nem nyithat jaratot Magyarorszagra, esetleg innen bentrol lehetne oket segiteni. Illetve lehetett volna, ha jol sejtem az EU tagsag a kuszobon van es ugy tudom, hogy a "fapadosok" is szivesen nyitnak keletEuropa fele. Az persze mar mas kerdes, hogy mennyire tennenek keresztbe egy ilyen vallalkozasnak. Sokaknak nem erdeke, hogy hazank buszkesege konkurenciat kapjon. Mellesleg ez mashol sincs maskeppen. Peldanak felhozhatnam Belgiumban a VGAir-t. Ezt is egy milliomos alapitotta es Airbus A330-osakkal jar(t) Brusszelbol a tengerentulra (is). Van akinek ugye ennyi penze is van, hogy napi jaratokat inditson ekkora gepekkel. A lenyeg az, hogy a belga hatosagok sokaig huztak a papirmunkat, minel jobban megprobaltak keresztbe tenni. Ilyesmi volt az ETOPS jogositas is, melyre hosszu heteket kellet varni, addig is a jaratok a lenyegesen hosszabb non-ETOPS utvonalon repultek. Sok csunyasag tortent a jegyeladasok teren is, honapokig csak kozvetlenul a legitarsasagtol lehetett megvenni a jegyeket mert az utazasi irodak rendszerebe nem voltak hajlandoak betenni. 100 szonak is 1 a vege, nem akarom itt senki idejet huzni, erdekes lenne belevagni egy ilyen kissebb tarsasagba, RyanAir alahordonak a keletEuropai varosokbol. Egy Embraer120-ast vagy L410-est szerintem konnyen meg lehetne tolteni a nagyvarosokbol, olcso uzemeltetes, rovid tavra megfelelo sebesseg (gyorsabb, mint az auto/vonat), nyilvan a jegyarakat is lehetne normalizalni.
Előzmény: Törölt nick (19)