meszaros_laci Creative Commons License 2002.11.05 0 0 50
Kedves Tamás,
Szólítottál, tehát jövök. Leveled szinte azonnal láttam, de eddig nem volt időm válaszolni, másrészt szerettem volna átgondolni a választ:
1. alapvetően egyetértek spainet-tel.
2. Egyszer már megírtam az álláspontomat:
a/ a téma ilyen formájú felvetését és az általad követett topic reklámot nem tartom szerencsésnek.
b/ egy ideje jogállamhoz hasonló fomációban élünk, ahol az általad joggal kifogásolt jogegyenlőség uralkodik és tiszteletben tartják az ártatlanság vélelmezését.
c/ Az általad topic indítónak szánt írás szinte egyetlen kitétele sem bizonyított, illetve csak az információ hiánya: a lajstromjel, az elkülönítés mértéke stb.
A tényeket már írtam, de mégeyszer megteszem, mert úgy tűnik Te csak írod ezt a topicot, de nem olvasod:
A kérdéses napon valóban repült a BA és PGY is a HA-VES-sel. Repülési pályájuk függőleges vetülete egy ponton valóban megközelítette egymást, DE:
időben a két légijármű máshol tartózkodott és függőlegesen folyamatosan megvolt a feltételezett elkülönítés. Azért feltételezett, mert magasság adat nem áll(t) rendelkezésre, csak amit bemondtak. Egyrészt nem tudni Te honnan vetted az 500'-t, mert az irányító topicon nem találtam, másrészt egyáltalán BÁRKI honnan tudja? Tehát, ha nem tudja SENKI bizonyítani, hogy VALAKI elkövetett valamit, akkor nincs helye felelősségrevonásnak.
Mindezeken túlmenően veszélyes közelséget nem jelentett a legkorszerűbb ilyen célú berendezésekkel felszerelt BA, sem az irányítás szolgálatban lévő egységei. Írásos nyoma csak a Blikkben volt a dolognak, míg Te fel nem hoztad.

Nyilván Te lennél az első, aki megsértődnél, ha nem tények, hanem mindenféle újságcikkek alapján emberek repülési engedélyét felfüggesztené az a "..." hatóság, ne adj Isten bevonná.
A topic tehát nem érdek, hanem ok hiány okán tárgytalan.

Előzmény: széles tamás (44)