borgasz Creative Commons License 2002.10.17 0 0 239
Sziasztok!

Egy érdekes történet aminek még nincs vége.
Elöljáróban egy két éves 76e km-t futott 1.4-es XsaraI-et használok annak új kora óta.
Tegnap reggel amikor megálltam még semmi hibajelenség nem volt.
Amikor este elindultam már az első métereknél valami gyanús volt, valami furcsa zörejt hallottam azt hittem, hogy az egyik kerekem leeresztett, kiszálltam az autóból, de mind a négy kerék tökéletes volt.
A zaj egyre erősödött olyan volt mintha a kerékpárküllők közé betesztek egy kártyalapot.
Viszont érdekes módon gázadásra elhallgatott, de amint egy kicsit is visszavettem a gázt újra előjött bármelyik sebességfokozatban is voltam.
Ha kinyomtam a kuplungot egy kicsit halkabb lett, de nem jelentősen.
Ma reggel elvittem szervizbe, hogy javítsák meg.
Most hívtak vissza, hogy kuplung csere, de a váltómat is szét kell szedni mert az is zörög...:((
Az már csak apróság, ha már ott volt az autó akkor mondtam, hogy nézzék meg a féket és a centírozást is, mert erősebb fékezéseknél berázza az elejét az autó.
A telefonhíváskor megnyugtattak, hogy betét és tárcsacserét is kell az autón végezni.
Szerintetek ez normális, hogy ennyi idő alatt megadja magát a kuplung és már ez a második tárcsa és a harmadik betétcserém??
( Azt hozzá kell tenni, hogy a szervizt ismerem megbízok bennük nem akarnak átverni és természetesen minden kötelező szerviz időben el volt végezve az autón, bár ezek a hibák attól függetlenek )
Ha ezt a mai szervizköltséget is hozzászámolom akkor a két év alatt már több mint fél millió forint elment szervizre egy három milliós autóra...

Borgasz