Törölt nick
2002.10.07
|
|
0 0
7179
|
Az mdbz által bemutatott 1958-as GV menetrendfüggelék adatai szerint (mely forrásmunka volt a KEMV és NEV gépészeti táblázataihoz is) a C-50-es Nagybörzsönyben 11 t-s vonatot továbbíthat. Egy jól rakott pedig kocsi 8 t. Az üzemindítás előtti - illesf által is hivatkozott - terhelési próbákon 14 t-s legnagyobb terheléssel közlekedtünk (az összes, aza két kocsi + a másik C-50-es volt a terhelés, utasok nélkül), így lépésben tudtunk haladni.
Valószínűsíthető, hogy a két rakott kocsiból álló vonatot is elvinné a mozdony, de:
-csak laboratóriumi tapadási körülmények között, és nem a harmatos őszi erdőben,
-olyan lassan lehetne haladni, hogy annyi idő alatt 1 kocsival is fordulna kettőt.
|
|