Egy kis tapasztalatomat osztanám meg veletek:
Most írtam egy levelet a Siemens és a Pannon Marketingesének.
Kiváncsi vagyok, mikor kapok választ:
A levél "röviden"
**************
Tisztelt XY,
Több éve használok már Siemens telefont, eddig megelégedéssel.
A tegnapi eset viszont megingatja márkahűségemet.
Májusban cseréltem le c35-s telefonomat c45-re.
Kiváló készülék volt teljes megelégedésemre. Augusztus közepén többször (teljes térerőt mutatva) nem volt hívható ill. nem lehetett hívást kezdeményezni.(fals szám hívóhangot adott)
Augusztus 26.-án leadtam javításra a Pannon bemutatótermében.
Kb. két hét múlva a készüléket, a végfok cseréje után átvettem. Másnap a hiba megint jelentkezett. Visszamentem a Pannonhoz, ahol a vezető helyettese által megkísérelt próbahívására a hiba újra jelentkezett. A készüléket tehát otthagytam további javításra.
Tegnap a készülék átvételekor közölték velem, hogy van egy 18.-i szakvélemény, miszerint a készülék tökéletes (a hiba, amit a Pannon részéről is tapasztaltak, nem létezik). Első próbára a készülék jónak tűnt. Én kértem a javítási lapot, mivel a hibát akkor, két héttel ezelőtt a Pannon (helyettes)vezetője is tapasztalta. Ekkor odajött Ő, személyesen is és elismerte, hogy a készülék akkor tényleg rossz volt, de most a szakvéleményt kell figyelembe venni.
Nos, ekkor még egy hívást próbáltam az ügyfélszolgálati munkatárs és a már említett (helyettes)vezető előtt és a készülék megint produkálta a hibát. Ezt a jelenlevő (helyettes)vezető elismerte, illetve Ő is próbált hívást kezdeményezni a készülékről.
Én jeleztem, hogy a hibás készüléket nem veszem át. A Pannonos (helyettes)vezető viszont közölte, hogy Ők nem állnak velem jogviszonyban, így csak egy lehetőségem van, miszerint kérem a fogyasztóvédelmi vizsgálatot a készülékre.
Megjegyzem Jogviszonynak tekintem azt a szerződést, amit a vásárláskor kötöttem, ez egyébként az 1 év garanciát is tartalmazza. (azon pedig a Pannon neve van)
Kértem a vásárlók könyvét, amibe le kívántam írni, hogy a 28. napon a készülék még mindig hibás, a hibát a pannon részéről is tapasztalták, így azt nem tekintem üzemképesnek, ezért nem veszem át. A vásárlók könyvét nem kaptam meg, egy kis türelmet kértek. Egy kis idő múlva a vezető közölte velem, hogy felhívta a szervizt és abba maradtak, hogy
A MÁRKA VÉDELME
érdekében cserélje ki a készülékemet, kerülve a további vitát. (Az egész kb. másfél óra volt)
Magyarul, nem azért cserélték ki a készüléket, mert hibás. Nem kértek elnézést a hibás készülék miatt.
Csak egyszerűen a MÁRKA VÉDELME akció oldotta meg a problémám.
Nos, örülök, hogy most jó készülékem van, de sértve érzem magam, és igazságérzetemet, hogy ezzel nem a hibát akarták orvosolni. Nehezére esik a Pannonnak? azt mondani, hogy elnézést kérünk a hibás telefon miatt, ezért adunk egy jó készüléket, reméljük ezzel elégedett lesz.
Kikérem magamnak! Tőlem nem kell megvédeni a SIEMENS márkát. Én csak használható telefont akartam. Nem kellett volna ezzel a MÁRKA VÉDELME dumával megalázni.
Kérem Önt, hogy az IMEI: 350673525245783 c45-s készüléket vizsgáltassa meg (ne egy 5 perces antenna teszttel, esetleg próbálja valaki használni néhány napig), mivel a hiba a pannonnál két alkalommal is mutatkozott (nem az én kitalációm), így várhatóan jelentkezik.
Kérem, tiszteljenek meg a vizsgálat eredményével, és NE tekintsenek egy problémás ügyfélnek.
Én a telefonommal csak telefonálni szeretnék.
Várom válaszát.
Tisztelettel: I