V43 1177 Creative Commons License 2002.09.06 0 0 6
Az idén tavasszal utaztam legutoljára a 49-es vonal még "megmaradt" szakaszai mellett, sajnos nem vonattal, hanem kocsival. Ismertebb szakaszaira (Lepsény-Mezőhídvég) most nem térnék ki, de Nagykónyi térségében még sok helyen megvan a pálya, csakhogy csákánnyal kell már keresni. Az állomásépület magánkézben, körbekerítve, de úgy hogy a vágányok még ottvannak. A látvány, mondanom sem kell elborzasztó.

Ha a jövőben az összes mellékvonalat megszüntetik, a mindenki éltal ismert "gazdaságtalan" indokkal, csak a fővonalak maradnak meg. És lássa be mindenki ha csak fővonalunk marad, az ugyanolyan veszélybe kerül majd mint most a mellékvonalak. Akkor lavinaszerüen oda lyukadunk ki, hogy meg kell szüntessük az összes vasútvonalat.

Egyébként, nemhiszem, hogy nemlehetett volna találni értelmesebb megoldást annak idején annak a bizonyos közlekedéspolitikai koncepciónak a helyébe. Inkább a nemtörödömség volt a jellemző. Nem eröltetjük meg az agyunkat, hogy kitaláljunk jobb megoldást, inkább "le van sz@rva" úgy sem mi lakunk arra, nomeg "kit érdekel" hozzáállással közelítettek a dolgokhoz. Háááát, Hölgyeim és Uraim most isszuk a levét ennek.

Node semmi politika ebben a topicban, úgyhogy maradjunk csak a vicinálisoknál. Aki mostanában járt még meglévő vagy már csak maradványaiban fellelhető mellékvonalaknál, kérem ossza meg az élményeit velünk is. Természetesen szívesen olvasunk mindenféle élménybeszámolót, amely e témával foglalkozik. Eléggé sok mellékvonal működött és müködik ma is, ezért úgy gondolom van téma, amin csámcsoghatunk.

Bár ez nem egy 5 napos 12000 hozzászólásos NagyTestvér topic :-))))

Üdv
Krisztián

Előzmény: dyz (1)