dalia Creative Commons License 2002.09.04 0 0 90
Egy kontra IKEA történet:
Rengeteg mindent vásároltunk már ott, de tényleg, az anyuék 'majd félmilliós konyhabútorától kezdve, a gyerekem születésnapi játékait épp tegnap szintén ott vettük meg. Ebből kiderül, hogy szeretem az IKEA-t, saz olcsó kezeletlen fa cuccoktól kezdve a komoly darabokig. [műanyag zöld fotel persze mondjon le! :)]

Vettünk vagy fél éve egy szép nagy piros játszószőnyeget a gyerekszobába. Alaposan körülnéztem sok helyen mielött döntöttem,szépsége mellett fontos volt, hogy 100% természetes anyag legyen, mégiscsak ezen kúszik-mászik az arcocskéjábal ált. lefelé :) a gyermek. Így esett a választás a HELLUM-ra, 40 E HUF volt, ami szerintem nem kevés pénz. És azóta is csak szívunk vele, bármit csinálok veszettül hullik a szőre, minden piros szösz tőle a lakásban, első sorban a gyerekem szeme/szája :(((

Számla persze már rég nincs meg... Felhívtam az IKEA-t, nagyon kedves volt a hölgy, mondta, hogy vigyem vissza, "majdkitalálunkvalamimegoldást"

És lőn, tegnap este beállítottam vele a CSERE osztályra, ahol sajnos azzal fogadtak, hogy ja, 10 E HUF feletti árut csak számla ellenében cserélünk, még akkor is, ha minőséghibás... :(

Szerintek van értelme a Fogyasztóvédelemhez fordulni, vagy?

d.