Trebitsch Creative Commons License 2002.09.02 0 0 655
Bezony, a gyújtásom kicsit jobban vízálló már (talán :), de meg egyebet is tettem - talán itt ontopic, leírom...

Szal a Pajeroban a terepváltóm hülyéskedett, ha előrenyomtam négykerék-felezőbe, akkor müxött szépen, de még álló helyzetben, álló motornál is kivette a rendes sebváltó karja üresbe, amikor 3-ból 4-be húztam, vagy üresből rükvercbe.
Vakartam a fejemet, mer egy ilyen osztóművet kiszerelni se, meg javítani se egyszerű eset.
Aztán gondoltam, megnézem már kicsit alaposabban fölülről, lekaptam a váltóbotok környékét.
Hát egy bazi nagy, kőkeményre száradt agyagdarab gyógyult be a két bot közé... :)
Kipuceváltam, a váltó tökéletes. :)

Előzmény: atompyka (653)