granturismo Creative Commons License 2002.08.29 0 0 184
cszoleee

Az én felújításom nem lesz egy gyors dolog azért.

Most a motorblokkon gondolkodom. Az a 65-ös blokk amiről a papirom van annak még mechanikus kuplungja van. Viszont van olyan blokkom is amelyik már újabb hidraulikus kuplungos változat. Össze lehetne építeni a régi blokkot az újabb hidraulikus blokkféllel csak hát az eredetiség. ez az egyik dolog. A másik, hogy van nekem egy olyan főtengelyem ami úgy van megcsinálva, (20 rugóért csináltattam) hogy a rendes 350-es California JAWA hajtókarjai vannak egy Velorex főtengelyre ráhúzatva. Ez azért jó mert így be lehet építeni JAWA dugattyúkat amelyeknél a dugattyúcsapszeg már tűgörgős és nem csúszócsapágyas mint a Velorexen. Ennek az az előnye, hogy így lehet 1:50-es keverékkel járni és nem füstöl úgy a gép mint a 1:20-al. És ezt bármikor roncsolás nélkül vissza lehet alakítani az eredetire.
Meg még az a kérdés, hogy a blokkot milyen csavarokkal fogassam össze. Mert az eredeti csavarokat meghúzni is nehéz de szétszedni katasztrófa. Van egy készlet imbuszfejű csavarom a Velorex blokkhoz. Csakhát ezek a dolgok mind az eredetiség rovására mennek.

Előzmény: cszoleee (182)