Sziasztok!
Mindjárt meghalok, az autómmal együtt. Segítsetek az alábbi témában:
2.5TD Aut. B omega a fordulatszámmérő mutatója ugrál. A váltó letílt és lerakja magát vészfokozatba (csak 3-as fokozat van D-ben) Hibakód 39 és 41. Eddig váltóban most volt olaj és szűrő cserélve a fáy u-i automatásnál, jött az a qrva nagy víz és elkezdett ugrálni a fordulatszámmérő mutatója. Tech 1 és TECH2 vel kiolvasva eredmény a behajtási fordulatszám ugrál mint a nikkel bolha, a kihajtási stabil szabályos. Az eltérés okozza a 39-es hibakódot, ami a fordulatszám különbség a be és kihajtési oldalon. A 41-es az az, hogy a váltó megcsúszik, ami szintén visszavezethető a hibás ford. jelre, mivel a váltó nem csúszik. A motor fordulatszámmérő adó, lenn az önindító alatt cserélve lett, a hiba továbbra is fennáll. SAJNOS! Állítólag a 6 mágnes rajta van a lendkeréken és még a 4-es porlasztócsúcson is van egy jeladó.
Kérdés:
1.Tud e valakit ajánlani valakit-e témában, mert már unom.
2.Kellene egy vezetékelési rajz a motor fordulatszám képzéséről (hogy átvezetékeljem hátha a vezeték sérült) vagy egy ember aki a szkóp nagy szakértője és bevizsgálja a jelképzést bla...bla... blaaa
Még mindig keresek társakat chiptuning ügyben, úgy, hogy egyet veszünk és másoljuk.....
KÉRLEK SEGÍTSETEK HA TUDTOK
Köszi
Ender Wiggin