kod Creative Commons License 2002.08.21 0 0 55674
"Itt ott van egy kis csúsztatás, hogy az illető kolléga nem először járt a kérdéses helyen."

No, Nyugatival is ez a bajom, hogy az illető kollega vélhetően nem most járt először a hidegen. Ha mozdonyvezető lennék, aggályaim támadnának arra vonatkozóan, hogy "jé, eddig mindíg a 40-es világított a vezetőállás-jelzőn, most meg fehér. Mi lehet ez?" Én "csupán" erre oktatnám a vezérurakat. Azé' mer' zöld a jelző, még nem kell a betonfalnak nekimenni. Nem kötekedni kell, aggályoskodni. Az előbbit sűrűn teszik, az utóbbit szinte soha. Jogilag (van-e csillag a követési rendben vagy nincs) az igenis probléma, Rákosrendező is ilyen: ha a Nyugati felöl jössz biztosított, ha Városligat elág felöl, nem. Most akkor voltaképpen milyen állomás is? Fele ilyen, fele olyan fogalmat nem ismer semmilyen utasítás. Évtizedekig nem volt probléma: az E vágányokon közlekedő vonatoknál csillag volt a bejárat iránya rovatban, mégis nem biztosított bejárati jelző mellett minden mozdonyvezető csont nélkül elment. Ez csak az első, 120a-ról elterelt vonatoknál merült fel. Ezeket igenis tisztázni kell, legjobb lenne, viszont felszámolni.
És még egy: eszemben sincs felmenteni a Nyugatis táblakezelőt: elfelejtkezett a villanygépről, és kész. Mégis úgy érzem, hogy talán elkerülhető lett volna a baleset.

Előzmény: DGKUm (55501)