talpfaszámláló Creative Commons License 2002.08.17 0 0 55574
Sziasztok!

Még mindig az ebenfurti fékpróbával kapcsolatban morgolódok.
Csak azért, nehogy félreértés legyen: Én hivatásomnál fogva tudom a magyar fékutasítást.
Csupán azt akartam (az általam látottak és itt leírtak alapján) kiprovokálni, hogy tudja e valaki közületek, mit írnak a fékutasítások a Lajtán túl. Csak nálunk van ilyen keményen fogva a téma – szerintem nagyon is helyesen – vagy a „fejlett nyugaton” is?
A vonali fékpróbával kapcsolatos kérdésemet is ezért tettem fel.

gfeca!
Sajna a pályaszámot nem írtam fel. (Igaz egyszer gondoltam rá, majd ha leszállok…) De aztán elfelejtettem.
Ha a vonatterhelési kimutatások (v. mittudomén mi :))alapján ki tudod nyomoz(tat)ni, és ez segít, akkor a gép utáni legelső kocsi volt. Ja! És a 7 –es fülke.
A jövőbeni Taurus fordához: Mit szólnál egy 808/809 ; 1116 + DB vezérlőkocsis-szerelvény fordához? :-)))

etwg!
Köszönöm!

Üdv.: G.I.