Gyuf Creative Commons License 2002.08.16 0 0 615
Sziasztok!

Mivel elég rég nem írtam most felvetek pár dolgot.
1. Szerintem érdekes - az outik színe és dizájnja: Kinek mi a véleménye?

Szerintem az alacsony árfekvésű vázaknak elég szerények ilyen szempontból. Persze más kérdés a festés minősége, bár ahoz nem értek. Ha egy hozzá nem értő laikust kérdeznék meg, hogy szerinte melyik néz ki jól, akkor tuti a felső kategóriás vázakat szúrná ki - én is így tettem, pedig azt sem tudtam miből voltak. Pl. a MALI vázai egyszerűek, a Merida és Wheelerek pedig gyönyörűek, szinte kivétel nélkül, sőt most láttam a Bringában egy iszonyat gyönyörű Colnago vázat. Gitane-ból is láttam már nagyon szépet, és egyáltalán nem volt drága (persze acél). Szóval arra akarok kilyukadni, hogy az attraktív külső nem csak a 60000+ -as vázakat illeti meg. És persze vannak ellenpéldák is. Mondjuk az is relatív, h mi az attraktív. Nekem - mint korábban írtam - egy piros MALI vázam van és ugyan nem volt választási lehetőségem a vásárlásnál, de amint megláttam összeszerelve tudtam, hogy ez az én gépem :) Lehet, hogy még jobban is illik az egyéniségemhez, mint egy "csicsás" váz.
A másik dolog pedig a montikhoz viszonyítva: melyik ad "nagyobb tekintélyt" / komolyságot az outiknak? A letisztult, egyszerű, ízléses színek, vagy a montiékhoz hasonló? Persze a különállást csak abból a szempontból érzem, h ez egy kicsit azért más világ.

2. A kis méretű brigázókhoz: (elsősorban Starquake :)

52-es váz elég kis tengelytávval párosul és ebből van némi gondom. Mindig olajos lesz a cipőm a sarokrész alatt a hátsó váltótól. A másik pedig, hogy elől le szedtem a klipszet (nem az itt említett okból), mert ha telesen elöl van a pedál, akkor nem tudnék az ellenkező irányban kanyarodni, mert a klipsz orra már a kerékhez érne. Ja és nem 45-ös lábam van!!! :)))
Másnak is van ilyen problémája vagy csak én vagyok béna?

u.i.:Fényképet nem tudtam csinálni, mert bedöglött a digi, majd csinálok rendeset és beszkennelem.