facsega Creative Commons License 2002.08.02 0 0 467
Kis kiegészítés:

ahead: Magasság állítási lehetőségek: 1. Megfordítom a stucnit, ettől ugyan kicsit montis beütése lesz, de a Tour bringáit nézegetve, nem szokatlan. 2. Ha van még beleszólásom (nem készen veszem a bringát), akkor kicsit hosszabra hagyatom a villát és a stucni fölé teszek egy-két gyűrűt, amit később a stucni alá lehet tenni, ha magasítani akarok. A 3. meg az lenne, hogy ha van tapasztalatom, akkor eleve olyanra vágatom a villa hosszát, ami jó. Viszont a stucni cseréje (ha rövid vagy hosszú) aheadnél sokkal egyszerűbb, mivel nem kell letekerni a (drága) kormánybandázst, meg leszerelni a fékeket.

mali ironman aluváz: Állandóan fikázzák szegényt, hogy nehéz, randa hegesztések, csúnya vastag csövek, kommersz, stb. Nézzétek meg egy Cannondale csöveit, ugyanolyan vastagok. Nézzétek meg bármelyik aluvázas bringa (Trek, Merida, XXX - outi, monti) hegesztéseit: tökugyanolyan randák. Csak a mihezképest: a KT 2-ben nem olyan rég írta egy fazon, hogy a vadiúj-százezer-forintos-vázzal-szerelt-csodalájt-mit-tudom-milyen-montija a lakásban egyszercsak eldőlt, nekiesett az ajtófélfának és jól behorpadt az alsócsöve(?). Na ilyen bicó nem kéne nekem. Az egyetlen, ami miatt igazából fanyalognak, akik, hogy a mali az túl kommersz, nem igazán lehet vele villogni. Ez van, a többi meg mind smafu.