DynoHub
2002.08.01
|
|
0 0
303
|
Na szóval visszatérve a leállásokhoz. Előrebocsájtom, hogy én voltam a hülye és nem a tükör görbe. Tegnap nekiálltam kitisztítani a benzincsapot. Mit csinál ehhez először az ember ? Leengedi a benzint. Lecsavartam a kis edénykét, kinyitom a csapot, egy csepp se jönn. Hú akkor ez nagyon eltömődött. Átrakom tartalékra, érdekes úgy jön. Na ki is csordogált majdnem egy egész liter :) Szóval itt már erős volt a gyanúm, hogy én voltam a hülye. Ezután kivettem a csapot és megtisztítottam a belső szűrőt is. Nem mondom, volt egy kis szmötyi rajta, szóval nem volt ártalmas a hadművelet, de attól még nyugodtan csordogálhatott a benzin. Utána elmentem tankolni (tartalékon természetesen) hát rátudtam csöpöggtetni 15 litert úgy, hogy még fért volna egy kicsi. Az egészből az a tanulság, hogy benzin nélkül sajna még az MZ sem megy. Meg az, hogy csalóka a benzin szintje, ha belekukkantunk.
De azért megmagyarázná nekem valaki, hogy a csap rendes állásánál, ha nagy nehezen beindítottam akkor miért ment nagy fordulaton és kicsin nem ? Esetleg ilyenkor szívta is a benzint nem csak úgy csordogált lefelé vagy mi ?
DH
|
|