DJ. Bakter Creative Commons License 2002.08.01 0 0 54501
Hát igen... A MÁV részéről jogos elvárás lett volna, hogy a Kedves Utazó, ha utazni akar, jön a vonat, és nem tudja, hogy hova megy, akkor több lehetőség kínálkozik:
1./ Nézze meg a kocsik honállomását, ha "Nagykanizsa", akkor a déli partra, ha "Tapolca", vagy "Celldömölk", akkor az északira.
2./ Ha a honállomás esetleg "Budapest-Déli pu", vagy "Székesfehérvár", akkor pácban vagyunk, mert nem lehet eldönteni. Ezért meg kell jegyezni az összes mozdony honállomását, és akkor dekódolni lehet, hogy tapolcai vagy nagykanizsai dízel húzza.
3./ Ha esetleg Székesfehérvári vagy idegen a gép, akkor pedig tanulja meg a kedves utas a SzVöR-t, hogy milyen időpontban lévő vonaton merre hány kocsi van. Ekkor ha esetleg jön egy 10 kocsis vonat, de tudjuk hogy a Tapolcai csak 5, akkor már nyertünk.
4./ Nem is kell tudni, nem mindegy az utasnak, hogy a Balaton melyik partjára megy? Mindenütt van víz, örüljön, hogy leér!!!

Ezt elfelejtettem: :-))))))))))))))))))))))))

Ugyanakkor én sem értem, hogy miért nem lehet kitáblázni a vonatokat. Szerintem kötelezőnek kellene lennie a vonat vagy vonatrész mind a 4 sarkában valami EGYSÉGES és OLVASHATÓ táblának lenni. Manapság nem olyan drága egy darab műanyag, hogy ne lehessen ezt pótolni, ha leesik/eltörik/ellopják/azon írnak stb.

Előzmény: IST (54499)