szerintem:
ha az a tipusú ember vagy aki szereti a praktikus dolgokat, nem szeret szerelőnek fizetni, kicsit ért az autóhoz, nem ilyed meg az első gyanus hangtól, rozsdafolttól, szereti a RHCP-t, (esetleg a led zeppelint, brechtet, weilt, de nem muszájjj!!), bírod a bulis autóvezetést -röhögsz a kicsi ablaktörlőn, a pumpás priccelőn, fura ajtónyitón, esernyőváltón stb.- nem várod el szegény öregtől amit egy újtól, elég a 90-100-as utazó, 4-4.5-ös fogyasztás, olcsó biztosítás, nem nyúzod a motort felesleges pörgetéssel,
DE! elvárod, hogy elvigyen mindenhová, spéci alatrészek helyett óccsóval beérje, beférjen minden, amit akarsz, a "homokban lehessen szerelni", ő legyen érted, és ne teérte, akkor szerintem ez a te autód.
ha imádsz előzni, nem érdekel, mennyit eszik, mennyi a biztosítás, mennyi a gumi, mennyi az alkatrész, nem akarsz sok cuccot cipelni, imádod a "tuningolást", metálfényt, sportkormányt, tuningcsövet, és érzed a monoton "ritmust", akkor ez nem a te autód. ne vedd meg, így jársz jól te is és az autó is.
kár lenne szaporítani a kicsinált r4-eket, és az r4 gyűlölők táborát.
remélem ez kb. objektív rálátás, persze a teljesség igénye nélkül...
na helló.