_Murphy_ Creative Commons License 2002.07.16 0 0 353
Sziasztok!

Udvozlok mindenkit, en csak a flag-en tudtam meg a Bubis-tol, hogy van ez a jo kis forum, es most latom csak, hogy mennyi ismerossel lehet itt osszefutni...

Az utobbi idoben feldobott raszteres temaval kapcsolatban nehany hozzafuznivalo.

Az FLI-ben a mar fentebb emlitett problemak miatt 2 sorban erdemes gondolkodni, de ugy viszont minden problema nelkul, egyszer csinaltam is egy 2 soros fli editort, ami azutan sajnos felbemaradt, es volt nehany egyszeru effektem is ami ezt hasznalta... Egyebkent a Corpse-nek volt olyan kepkonvertere pc-n, ami ezt is tamogatta...

Ami csak alom volt, hogy ezt x iranyban interlacelve nagyon szep kepeket lehetne csinalni... Es ugye ez also felso keret bontassal is kepes egyuttmukodni... 320x256 121 szinnel, eleg jol hangzik...

Ha jol emlekszem a 40x32-karaktert sikerult osszehoznom, anno meg egy karaktereditorhoz, de termeszetesen ez se lett releaselve, mondjuk ez nem egy komoly fegyverteny...

Meg erdekes rasteres effektem volt, az amigas Kefrens bar-okra tett probalkozasom 33 karakter szeles teruleten tudott mukodni, es mivel egy rastersort ismetelgetett ff1d felulirassal, gyakorlatilag magatol tudta a keretre irast... ez a sinus update rutin miatt, csak olyan 245-6 rastersor magas volt, mondjuk szerintem ez is eleg tekintelyes...

Az bitmap ismetelgetes 4x4 modban nekem is megvolt, az ati-nak elkuldott tolcser effekt is ezzel mukodik emuk alatt eleg furcsan is fest, mondjuk nekem 2 karaktersornyi bitmap-el sikerult ezt elerni, de lehet, hogy optimalizalhato.

Az Oswald-al kiagyaltuk, hogy elvileg 64-en is lehet hasonlot trukkozni, mondjuk ott tobb mint fel kepernyonyi bitmap kell, de megsem egesz, de hogy gyakorlatban hogyan kellene azt most fejbol nem tudom megmondani...

Előzmény: TLCCNS (350)