Schnitt Creative Commons License 2002.07.13 0 0 293
A fékkulcsos problémához:
Ha a fékpofán még van elég ferodol (ragasztott kivitelnél az eredeti vastagság 1/3-a, szegecseltnél 1/2-e), és mégis nagyon rá kell állítani, hogy fogjon, akkor érdemes elgondolkodni a fékpofák "talpalásán". Ez úgy néz ki, hogy a fékpofáknak arra a végére, ahol a fékkulcs feltámaszkodik, bronzlemezből kell hajlítani 1-1 "sapkát". A lemez vastagsága 1-2 mm, attól függően, hogy mennyire van szükség a fékkulcs alaphelyzetbe hozásához.
Kialakítás: vágjunk le 2 négyzetet a bronzlemezbőlúgy, hogy az kb fél centivel túlnyúljon a pofa felfekvőfelületének szélein. Ezt a fél ventit hajtsuk fel derékszögbe mind a 4 oldalon, és a sarkokat vágjuk le. Húzzuk a fékpofa fékkulccsak érintkező végére, és szereljük vissza a helyére.

Nálam bevált, igaz, nem MZ hanem Simson, de a hátsó fék kísértetiesen hasonlít, nemtudom miért :o))

Végezetül annyit, hogy azért kell bronzlemez, mert az nem koptatja az acél fékkulcsot, és az óntartalom miatt önkenő tulajdonságokkal bír.

Bocs a hosszú szájbarágós mondókáért.

Sch

Előzmény: DynoHub (285)