peppino5 Creative Commons License 2002.07.12 0 0 417
Amikor elkezdtem az Omegá-ba BC-t építeni, akkor szembesültem vele, hogy a kábel a régi típusú BC-hez jó (1x26pin és 1x12pin) csatikkal rendelkezik.
Szerintem ha az enyém be volt kábelezve ('94 GL) ennél alapabb autót nem nagyon csináltak.
Szóval a BC amit szereztem újabb típusba való volt 32 pines csatival.
Gyártottam hozzá egy átalakítót, és akkor elkezdett nagyjából működni.
A pillanatnyi fogyasztás nem ment, ehhez hosszas keresgélés után az kellett, hogy a műszerfal rendszercsatijából áthúzzak egy kábelt ami a fordulatszám jelét átvitte.
Utána jött az, hogy az autóból az összes jeladó hiányzott, és a lámpa check-control egység is.
Ehhez másik hűtővizkiegyenlítő tartály stb kellett volna, amikben benne vannak a jeladók.
Ezeket a pineket földre kötöttem, így most nincs hibajelzés, és nem világít a check control sem.
Egyedüli hiba még azóta, hogy a megtehető km távot nem jól jelzi ki, ezt Tech 2-vel kellene korrigálni, majd egyszer elviszem.
A rádióm nem gyári, ilyenkor az RDS infók nem kerülnek kijelzésre és az a rész a kijelzőn üres marad. Ezt is lehet Tech2-vel állítani, nekem most a dátumot írja ki.
Ha vkinek kell Tech műszeres ember, tudok egyet aki 2000 huf környékén dolgozik és TECH 1 -2 műszere is van.

Kb ennyi.

Szóval én szívtam a BC-vel de megérte, ha bárkit érdekel az ügy szívesen segítek.

Királllly a tempomat!!!!!!!!!!!!!