DynoHub Creative Commons License 2002.07.01 0 0 285
Üdv,
Na csak kivettem azt a hátsó kereket, hogy megnézzem a hátsó féket meg az ő kapcsolóját. Végül is nem olyan bonyolult így utólag. A lánc levételétől, meg visszarakásától féltem, meg attól hogy pont oda rakom vissza a kereket ahol volt. De hát azt az oldalt (hátsókerékhajtás) nem is kell kiszedni. Szóval igencsak ráfért egy kis zsírozás a fékkulcsra meg a csapokra. És tényleg olyan egyszerű a féklámpakapcsoló, hogy nem romolhat el (bár a múltkori állítási akciómmal sikerült befele elgörbíteni).
De ami nem tetszett, hogy lehetetlenség beállítani a féklámpakapcsolót, mert ha azt akarom, hogy fogjon a fék akkor annyira el kell forgatni a fékkulcsot, hogy fölé ér az állóérintkezőnek. Pedig gondolom, úgy méretezték gyárilag, hogy nyugalmi helyzetben ne találkozzanak. Ebből visszont arra következtetek, hogy vagy a pofák vagy a fékkulcs nagyon el van kopva. Állításnál az alaphelyzethez képest kb. 20 fokot el kell fordítani a kulcsot, hogy még értelmes pedál állásnál elkezdjen fogni.
Ez normális ?
A fékbetétnek milyen vastagnak kell lennie ?
A fékkulcs egyáltalán el tud kopni ?

A másik problémám, hogy csal a km. óra mint már lentebb írtam. Megnéztem a meghajtó kis fogaskereket nem tűnik nagyon kopottnak. Viszont ha már ki volt szedve a kerék akkor csak úgy kézzel is megforgattam a hátsó lánckereket. Azt tapasztaltam, hogy van egy olyan kb. egyharmad fordulat amikor egy picivel nehezebb forgatni és a sebességmérő mutató csak ennél az egyharmadnál hajlandó megmozdulni. Mi lehet ez ?

DH

Előzmény: Törölt nick (253)