halley Creative Commons License 2002.06.18 0 0 303
Ez a 23 millió v. milliárd Euro összegű útépítési keret - mindamellett, hogy jó, hogy épül Bulgáriában - valahol igen furcsa összeg.
Nem tudom, mennyit építenek ebből az összegből, de ha ez ennyi milliárd lenne (sacc/kb 5500 mrdFt), az borzasztó soknak tűnik. Ebből 5000 km ÚJ autópálya lenne építhető (ami még a közismerten autópályákkal zsúfolt Németország pályáinak is közel a fele - ez itt ebben a Balkán félszigeti országban már megalománia lenne). Ha meg millió, úgy az valóban csak egy ilyen jelentősebb szakaszra lenne elég, arra is mindössze egy felújítás erejéig. Akkor meg hol maradnának a többi utak ?!
Szóval nem lehet, hogy a helyiérték a kettő között van valahol ? (És akkor legalább nem várunk el aranytéglával kirakott tranzit útburkolatot :)

A másik érdekesség a busz.
Én sajna kevésbé tartom hihetetlennek. Legfeljebb műszaki nonszensznek...
Az országot ugyan kedvelem, de nekem is van olyan emlékem Csavdar buszról, aminek a padlózatán lévő folytonossági hiányon át megtekinthető volt az alant tovasuhanó aszfalt. Az utastérből :o(

És a Moszkics-okon nincs mit csodálkozni, ugyanis ott is gyártották a márkát. Sőt, még némi kuriózum is van a dologban, merthogy ottani specialitás volt az ötajtós "kompakt"karosszériás típus. Amolyan sem nem kombi, sem nem normál Moszkvics.
De ezek még szinte fiatal jószágok, az általam látott (szófiai piacon a zöldséges használta) Warszava gépezethez képest.

Szóval van ott minden, az országot ilyennek kell felfogni. Nem érdemes ezeken hüledezni, hanem mindenre nyitottan amolyan érdekességnek tekinteni mindezt.
És akkor jó buli az út, meg még ez az emlék is később nem a "borzasztó", hanem a "húdeérdekes" kategóriájában fog előjönni.

No, jó utat !

Előzmény: stevie wonder (290)