robika2002 Creative Commons License 2002.06.18 0 0 515
Sziasztok!

Segitsetek, nagy gondban vagyok. Az auto egy 1995-os SEAT IBIZA GTi 1.8 16V. 2 honapja vettem 120e km-el.
Miota megvan, volt 1 pici alapjarat ingadozas, emiatt a kasztni is berezgett kicsit, Neha pirosnal megallva nem 850, hanem 1000-1100 volt az alapjarat..
TUNAP injektortisztitas nem segitett a gondon, de a kocsi jobban ment utana. Eddig OK. Mult het penteken elvittem a szerelomhoz aki minden elektormos csatit lehuzott, bekontaktspray-ezet, majd vissza. Lambda szonda le (jaro motornal, nem tudom baj-e), az sem segiett. Eljottem hat!
DE!! Mentem haza videkre a kocsival pentek este, es ekkor vettem eszre, hogy 8l helyett 14l az atlagfogyasztasom, plusz nagyon fustol a kocsi.. Fekete korom, jo nagy darabkak. Tul sok uzemanyagot kap, nem eg el rendesen. De mitol? Ezt nem tudom.
Ma a SEAT VAG muszer nem irt ki hibakodot, de arra rakapcsolva ment rendesen a motor. Van valaki aki tud valami tanacsot adni? Nagyon felek hogy megzakkant a motorvezerlo computer. Amugy a kocsi megy, mukodik, csak egyre rosszabb, mivel kormosodnak a gyertyak.... Elore is koszi a valaszt..
RoB u.i: A szerelom NEM hajlando semmifele felosseget vallalni, nem ismeri el, hogy lehet nala keletkezett a hiba, Elkuldott a fenebe enyhen szolva.