Hello,
Kulfoldre koltozes miatt nalam is kezd felmerulni
a magyar-kulfoldi rendszam problemaja, es mivel a
kocsi Mo-on tartos berleti konstrukcioban van a
cegemnel, es igy meg a bank tulajdona, nem tudok
ra masik rendszamot intezni. Igy meg kellene
valnom tole. (Amugy Nemetorszagban 6 honap
kinntartozkodas utan kell a rendszamot +
biztositast honositani.)
Van valakinek otlete, hogy mi modon lehet
ertekesiteni egy tartos berleti szerzodest?
- ugye az autot nem lehet, az nem az enyem... -
(Azt hiszem, ezt hivjak operativ lizingnek is.)
Berleti ido 3 ev, juliusi forduloval.
Amugy a kocsi egy Picasso 1.8SX, 2001. Juliusi
vetel, most 23eKm van benne, tokeletesen fut...
Hasznalva tobbnyire autopalyan van (Nemetorszag-
Mo.) 150-170es tempoval, mashol normalisan autozva
90-110km/h. Igy 8.4 a fogysztas, minden a
beepitett muszerek alapjan, de benzinkutnal
parszor ellenorizve nem sok elterest mertem.
A 20ezres szervizben csereltek a jobb elso
lengokart, a szerelo szerint ez sok Picassoban
bekovetkezik, eddig a rekorder egy 3eKm-es volt.
(Info: Szfvar - Citroen Toth)
Szine Tiziano voros.
Udv,
deRosa