Azóta újabb fejlemények vannak! :-(
Emlékeztek, hogy volt már egy két műszaki problémám, ami a topictúrákról való hiányzásaim egy részét igazolta.
Viszont tegnap este ez odáig fajult, hogy nem birtam felmenni a garázsrámpán :-(
Csak az 1es és a 4es henger ment, mint későb kielemeztem.
Ma délelőttömet szervízben töltöttem, a rövid hibalista: porlasztó nagygenerál, üa.tank tisztítás (de inkább csere), motor tömítések csere, kardánkereszt csere, jobb első gömbfej tömítés csere (erről tudtam). Ez nem lesz olcsó.
Utána kiváncsi vagyok, ha nem köhög a motor, mit tud a kis autókám?
Motor csere pro és kontra:
Erősebb lenne a gépes, fiatalabb motor talán megbízhatóbb.
Nagyobb gumit is elbírna (és a hajtáslánc?)
Nehéz lepapírozni (?)
Műszaki problémák hegyét boríthatom magamra...
Végül mennyibe kerűl mindez?
Nahát ez a dilemma tárgya!
Mit szóltok?
Újabb ötlet, hogy kisérletezgetés helyett keressek egy suzuki szervízt ahol a doksikból ki lehetne nézni, melyik motort lehet rádugni a váltómra? A Suzuki topicban egymást bújtogatják a swiftesek, hogy milyen "könnyű" upgradelni a mocit, mert nagyjából csereszabatosak.
SJ, meg tudnád adni a szimmering méretét a féltengelyhez?
Szóval tényleg terepen indultál hazafelé?
Van részletes térképed, vagy csak toronyiránt mentél?
Amikor ilyet próbáltunk, mindig zsákutcába jutottunk...