Mogorva Creative Commons License 2002.04.10 0 0 304
A vezérműszíj cseréjével (+ ha szükséges a vezetőgörgők cseréjével) kezd, mert egy ismerősömnek épp egy hete szakadt el az egy hónapja vett PUG 309 vezérműszíja.

A 10ezer forintos (munkadíjjal) szíjcserét sokallta, ráadásul valami okos azt mondta neki, hogy 80-100 ezer kilométerig azzal nem lehet baja. Az óra 70-et mutat a gépben, ezért nyugodt volt.

Most már biztosan NEM 10 ezer forint lesz a javítás költsége. :((

Pedig mondtam a marhának, hogy az első dolga a vezérműszíj, olaj, olajszűrő, légszűrő csere legyen... Utána jöhet rögtön a futómű, lengéscsillapítók, a gumik és a fékek igen alapos átvizsgálása és azonnali javítása.

Az egy dolog, hogy megy egy kocsi, de úton is kell tartani és leginkább meg is kell tudni állni. Ez sokkkal fontosabb mint bármi.

Azután a létfontosságú érzékelők, olajnyomás, hőmérő ellenőrzése. Nem árt még megnézni a váltó és differenciálmű kenése rendben van-e.

Előzmény: Ordas Farkas (303)