Az Intelligens karbantartásjelzővel kapcsolatos tapasztalataim:
Télen kaptam a kocsit, szinte csak full város, full dugó és a karbantartásjelző kb. duplán számolt. Kb 2500 kilométerállásnál voltam egy 2000 km-es úton 3 nap alatt, annyit szépített dolgon, hogy majdnem utolérte magát az 5000 km-t futott autóban. Most járok 9000 km-nél és 17 000-re javasolja a szervizt, voltam pár hosszú úton is, de jobbára csak város. Úgy tűnik, helyesen működik. Szerintem, ha nagyon kíméletesen mész sokat, még lassabban is számolhat visszafele, mint a megtett kilométer. Persze nem biztos, pontos feljegyzéseket nem készítettem.
Más!
Voltam ma is Kovácséknál. Tudjátok, nekem útba esik. Beszéltem a villanyszerelő sráccal, és van megoldás nappali fényben a belső kijelző fények normalizálására. Van egy un. nappali világítás szoftver, amit azoknak az országoknak ajánlanak, ahol kötelező nappal világítani. Ha ezt rátöltik, akkor minden beindítás után bekapcsol a világítás automatikusan (leállításnál pedig le), de a műszerfalvill. az nem. A kijelző fények, pedig a nappali erősségnek megfelelően világítanak. Ha besötétedik, akkor felkapcsolod a kényszerkapcsolóval a világítást (kilátás csomagosoknak valószínűleg még ezt sem kell), és már is éjszakai hangulat van a kocsiban. Azér ez nem semmi! Vannak még szoftverek, ígérte, hogy megnézi nekem, mivel lehetne még upgratelni, az amúgy sem buta nagymacskámat.