semmiho Creative Commons License 2002.02.07 0 0 690
Offtopic.
"II-es Golf 700-800e Ft-os ára"
Haverom az elég jó állapotban lévő törésmentes 1.8 16v-jét 450e Ft-ért tudta eladni úgy, hogy 8 hónapig próbálkozott vele (végig kereskedésben volt+újsághirdetés)... Igaz a helyzet elég paradox, mert egy kisebb ccm-eset ennél egy fokkal jobban is el lehet adni meg ez '86-os évjárat volt (bár ez a LEGJOBB évjárat, ha meg van kímélve).
Be is linkelek róla pár képet, nem volt ám piskóta a gép, haverom 130e km-rel vettem 80e km-t hajtott bele, 8e km-ként cserélte az olajat de mást komolyan nem költött rá (kivéve optikai tuning), az első toronycsapágyakat kellett csak cserélni egyszer 160e-nél (sportrugók rulez!), meg a váltót rúgatta darabokra a 140 lovas motorral egyszer (kétszer ;-), de az autó még akkor sem hagyta cserben, négylábon hazavitte. :-)
Link: VW Golf II GTi 1.8 16v
A fenntartása és az alkatrészek is nagyon olcsóak voltak hozzá (a kisebb dolgok 1-2e Ft-ok, a nagyobbak már más kérdés, a váltómű bontottan is 40-60e Ft körül volt, dehát az a szélsőséges használat miatt megy csak ki, ha valaki nem gyilkolja hátramenetben, 250e km-nél is többet simán kibír), kivéve a fogyasztást... Ha nem nyomta neki, 7 literből meg lehetett vele állni, de ha igen, akkor 10-11 l/100km... Gyorsulási verseny előtti K-Jetronic "csavarhúzó+fogótuning" után pedig 15-20 l/100km, csak úgy dobálta a lángnyelveket a 2x90-es Remus sportdob! :-))
Nekem a régebbi autók közül ez a kedvencem.

Üdv, Semmiho

Előzmény: SzaboZE (683)