Pixell Creative Commons License 2002.02.06 0 0 188
Nektek teljesen világos, mi történik a végén? Mert nekem néhány dolog még elég homály... pl. ki volt az csónakos? hová vitte Patrick-ot? mi lett a zöld kővel? ki lökte ki azokat a köveket a szigeten? stb.

Végül nekiduráltam magam és leírtam Patrick utolsó monológját. Ez mondjuk kissé oszlatta a ködöt, de nem teljesen.

---

TAB, start cu_13

---

(Patrick legyőzi a főszörnyet, majd miután az szinte ráesik, futni kezd a szigeten. Egymás után három fogszerű kőtömb nő ki elötte a földből, végül az utolsó telibe kapja, így Patrick a vízbe esik. Véletlenül (?) pont arra jár egy kelta harcos, aki behúzza a csónakjába, viszont a Gel'ziabar követ letépi az ébredező Patrick nyakából.)

Patrick: "Oh... where am I? You! !
Warrior: I've not done with you yet.

---

(A tenger felől közelítünk a házhoz, Patrick beszél a háttérben. [A kapu alatt
is esik az eső! :-)])

Patrick: "There's no way I tell him where that Gel'ziabar Stone disappeared to. Into a bottommost ocean, or a nearly fantasm sorts? I drifted out to see... it took months to find me get me straight back. I think I finally have some
idea of what went on. The beast I slayed manipulated the Covenant family the same way Jeremiah did to me. It called for him, and he called for me. The creature was guardian - a sentinel of a gate to somewhere - somewhen.
The celtic warrior was just a sacrificial lead on the tomb that was never supposed to be open. Oh, sure... I tried to convince myself that it's all over now... the terror, the battles... I've got to get away with the rest where no one will find me. You'll see: I looked into the brotherhood of Saint George and I found other monasteries scattered all over the world - and other gates,
too. Watched by other guards, no doubt. About the only thing I fear anymore is that he'll call on me, AGAIN."

---

Persze biztos vannak benne hibák, de erre voltam képes. Most arról lenne szó, hogy Patrick minden részben keres egy újabb kolostort egy újabb őrrel és "kiűzi az ördögöt"? De mi történt az Undying King-gel? Ő volt az a nagy szörny? De akkor ki lökte ki azokat a köveket? A Gel'ziabar követ már nem is említem.

Várom az ötleteket.