MagicZ Creative Commons License 2002.01.30 0 0 41
Kedves MorvaiZ!

Koszonom a korrekt hozzaszolast. En nem eroltetem senkire a velemenyem, de remelem azert par dologra odafigyelsz majd. Par honapos hasznalat utan varom az objektiv tapasztalataidat. :)

Kedves Sansalvador!
First of all :) akar hiszed, akar nem a hibalista egy honi baratomtol szarmazik. Ugy tunik neki angol nyelven konnyebb. Engem is meglepett. Egyebkent ott van az alvazszama az autonak, esetleg csekkold le. Ja, es ezt a tesztautot nem sokkal kesobb elloptak :))) Hat egeszsegere a tolvajnak.
Ha nem haragszol, a Ford Escort - 607 megjegyzest inkabb nem veszem fel. Velemenyt pedig ugy alkotok, hogy hasznaltam 2 db 607, 3 db 206, 2 db 307, illetve 4 db 406 Pegot. Igaz mindegyiket max. 1-2 hetig, tehat azt elismerem, hogy hosszutavu tapasztalataim nincsenek az autokkal kapcsolatban. Amde ezek a kocsik altalaban 10 e km-t sem futottak, igy ujszeru allapotban illett volna lenniuk. Marpedig egyik-masik finoman szolva nem volt...
Azt, hogy az atlag autovasarloknak nincs osszehasonlitasi alapjuk termeszetesen nem rad ertettem, altalanossagba beszeltem. Persze a japan autos barataidra nem artana nagyobb figyelmet forditani... Van valamelyikuknek nyolcadik generacios Toyota Corollaja, vagy valamilyen Hondaja? Na azok a manualis valtok es kifinomult futomuvek etalonnak szamitanak a kategoriaban. Raadasul az sem helyenvalo megallapitas, hogy a japan autok tulzottan muanyagosak. A Peug 206-ban szerintem legalabb annyi, ha nem tobb kemeny es kopogos muanyagot talalsz, mint egy Corollaban es hasonlo a helyzet a 406 - Honda Accord (esetleg Toyota Avensis) osszehasonlitassal. A 307-ben egesz korrekt az anyagmegvalasztas, csak a kozepkonzol muanyaga meg a mar emlitett bajuszkapcsolok olcso hatasuak. Mellesleg hasonlitsd ossze a kezeloszervek mukodeset, a hangjukat, a lagysagukat.
Egyebkent a Peughoz en kedvezoen alltam hozza. Lelkesen udvozoltem a 206-os formajat. Nagyon tetszett. Azonban amikor az elso darab hozzam kerult, oriasit csalodtam benne. Nagyon jol tudom, hogy mit lehet elvarni ebben a kategoriaban, hidd el nekem, hogy van osszehasonlitasi alapom. Raadasul beszeltem szamos ismerossel, akik megvettek az autot es rengeteget jarnak vele szervizbe. Meg ha ki is nevetsz, en fenntartom azt a velemenyemet, hogy a 206-osok felereszt a vonzo forma miatt kelnek el. Maskulonben a nemet autok osszeszerelesi minoseget es megbizhatosagat illetoen egyetertek veled. Annak latszanak, de nem azok. Foleg a VW csoportosak nem. De egy BMW - amig jo - addig jobban szolgalja az altalam tamasztott igenyeket, mint egy Peug. A meghibasodas pedig ennel a markanal is fennal. Megvalami: az automata valtok non plus ultrajat a Lexusban talalod. Probalj ki egy GS300, LS430 modellt.

Szolj, ha kihagytam volna valamit...

Udv